İstanbul’a övgü



Ülkemizde giyimine özen gösteren beylerin en çok tercih ettiği markaların başında Stefano Ricci geliyor. Nedenleri tabii ki insandan insana değişir ama markaya adını veren kurucusu Stefano Ricci’nin Luxury London’da yayınlanan mülakatında söylediği şu sözler belki genel bir fikir verebilir: “Hiçbir zaman ‘frapan’ giyim dünyasının bir parçası olmadık. Biz daha çok güçlerini ifade etmek isteyen güçlü erkekler için kıyafetler üretiyoruz.”


Türk erkekleri, Stefano Ricci ile ilk olarak markanın yurt dışına açılma politikası izlediği 90’lı yılların başında tanıştı. Aradan geçen yirmi yılı aşkın sürede markaya olan ilginin artmasıyla, önce 2012 yılında Ankara JW Marriott Otel’de Stefano Ricci monobrand mağazası, ardından 2013’te İstanbul – Nişantaşı ve nihayet 2017 yılında da İstanbul Four Seasons Hotel mağazaları açıldı. İlgi gerçekten yoğun. Öyle ki, bugün ABD ve Rusya’dan sonra markanın en iyi performans gösterdiği pazar Türkiye.


Belki de bu yüzden, Stefano Ricci dönem dönem Türk erkeklerine özel tasarımlarla karşımıza çıkıyor. Bu yıl üretilen özel İstanbul konseptli tişörtler de, markanın ülkemizde gördüğü ilgiye karşı hoş bir jest, bir teşekkür olarak değerlendirilebilir.


İki farklı tasarımda ve dört farklı renkte, her biri 30 adet limitli olmak üzere Türkiye için özel üretilen Stefano Ricci İstanbul tişörtlerinde şehrin simgeleri ön plana çıkartılıyor. Nakış baskı tekniğiyle hazırlanan el yapımı gri ve siyah renk tişörtlerde markanın simgesi olarak kullanılan kartal figürü Ortaköy Camii üzerinden İstanbul Boğazı’na inerken tasarlanmış. Öte yandan, kabartma baskı tekniği ile hazırlanan lacivert ve beyaz tişörtlerde yine Boğaziçi Köprüsü, Galata Kulesi, Aya Sofya gibi İstanbul’un ikon yapılarına yer verilmiş. Her iki tasarımın da arka yaka kısmında Stefano Ricci yazısı kabartma baskı şeklinde işlenmiş ve tişörtlerin sol kollarındaki ufak İtalya bayrağı detayı “%100



Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.